

Nowe (i pachnące!) Superkostki! Za ziko na kod: superkostka przy zamówieniu za min. 79 pln.
Znacie naszą Superkostkę? Ten kosmetyczny multitool, który potrafi ogarnąć wszystko - od mycia włosów i ciała, przez twarz i zarost, po okolice intymne.
Stworzyliśmy ją po to, by ułatwić życie tym, którzy nie lubią zbędnych przedmiotów i wolą, kiedy jedna rzecz robi za kilka. A także tym, na których bagaż podręczny wymusza minimalistyczną wersję ich samych.
Ale! To że coś działa, nie oznacza jednak, że nie można próbować zrobić tego lepiej. Zabraliśmy się więc za udoskonalanie formuły. Chodziło o to, by była bardziej wydajna, trwalsza, a przy okazji pomyśleliśmy, że skoro już nad nią pracujemy, to może warto dodać jej coś jeszcze - zapach.
Tak powstały dwie nowe wersje Superkostki: Ylang i Mięta oraz Limonka i Anyż. Obie robią dokładnie to samo, co pierwowzór, tylko że w aromatycznym (i to jak!) wydaniu.
Brzmi różowo? Niekoniecznie. Gdy udało nam się uzyskać idealną twardość - kostkę, która nie mięknie i jest wyjątkowo trwała - proces produkcyjny zaczął nas wykańczać. Każda partia wymagała nadludzkiej cierpliwości, testów, poprawek, a jakby tego było mało, przy okazji wyszło na jaw, że formuła w tej wersji jest… cóż, luksusowa. Tak luksusowa, że powinniśmy liczyć jej cenę w bitcoinach, a nie w złotówkach. A to raczej średnio pasuje do produktu, który ma być dla wszystkich i na co dzień.
Efekt? Nowe wersje Superkostki w regularnej sprzedaży na razie się nie pojawią. Ale nie zamierzamy pozwolić, żeby te, które już udało nam się wyprodukować, czekały w magazynie, aż stracą swój urok.
Na kod: superkostka, do zamówień od 79 pln dorzucamy losowo Superkostkę Ylang i Mięta lub Limonka i Anyż.
Obie są super.
Czy warto się przywiązywać? Rozsądek mówi, że nie. Ale jeśli zakochacie się w nich zbiorowo i głośno, nie wykluczamy, że wrócimy do laboratorium i zrobimy wszystko, by powstała jeszcze raz - tym razem bez ceny w kryptowalutach i z procesem produkcji, który nie przypomina survivalu.
Enjoy!
Akcja trwa do wyczerpania zapasów. Warunkiem udziału jest użycie kodu. Podczas jednych zakupów można użyć jednego kodu.